|
|
|
|---|---|
| JAg skulle kolla varför lampan i handskfacket inte lyser, rotade lite och plötsligt hade jag hela luckan i knät...det är två fästclips av något slag som lossnade inifrån som skall sitta på en tunn metallpinne som löper vinkelrätt längst därinne...hur får man dit dem igen? | |
|
Den runda metallhatten skall föras in i spåret i själva luckan. Sen är det bara att lägga sig på knä och häkta på den andra sidan av clipsen på metallpinnen och när du känner att clipsen hakat på pinnen, låsa fast alltihop genom att föra den lilla armen på själva clipset ca 180 grader åt motsatt håll tills det knäpper till. Jag behövde ta i rätt bra för att clipsarmen skulle låsa fast(finns en klack som ska göra att det sitter permanent och inte åker loss igen). Mvh Rasmus |
|
| TAckar, nu förstår jag det hela..lustigt att man inte kunde tänka i de banorna när man väl pillade. Förresten hur skall lampan fungera? jag tror att fästet för lamparmaturen är trasigt/saknas så lampan bara hänger i kablarna eller så är det något som skall sitta på handskfacket som saknas...har för mig BMW påstådde att jag var tvungen att köpa nytt handskfack...vad är det då som är fel??? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.