|
|
|
|---|---|
|
Vet inte riktigt vart jag ska skriva detta inlägg. Borde inte nån kuinnig och med fin uppkkoppling kanske starta en DC-hub med BMW-klipp o annat BMW relaterat godis ? Jag själv skulle iaf uppskatta det :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe | |
| Dum fråga; vad är en DC-hub? | |
|
DC (förkortning av DirectConnect) är ett fildelningsprogam, som Napster fast med alla sorts filer istället för bara musik. En hub är som ett "forum", man kan både chata med varandra och även ladda ner saker från varandra, det finns massvis med olika "hubar" beroende på hur mycket du delar ut, vilken uppkoppling du har, vilket språk du talar, olika sorts filmer mm För mer info kolla på Länk _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! |
|
|
skulle kunna bli lite enklare för folk att ladda hem nya filmer från dem senaste träffarna mm.. jag har försökt några gånger att starta en egen hub men pga bristande nätverkskunskap så har jag lagt ner den biten.. _________________ who dares wins... |
|
|
Tjena! Jag har tillgång till en FtpSite där jag kan lägga in ganska mkt saker... Om ni e intresserade så kan jag sätta igång det projektet! Mvh Tobias |
|
|
Tobias: Låter som en utmärkt idé! Skicka gärna ett mail eller lägg en tråd när/om det blir av! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Hej igen gott folk! Håller på att skapa ett konto för er här på BMWPower! Ett som ni kan ladda hem saker på och ett då ni kan ladda upp saker. Om ni vill ladda upp grejer så kan ni få inloggnings info via mail. Jag återkommer när allt e klart! Mvh Tobbe |
|
|
Fan va kul!!! ---------------------------------------------------------------------------- Min E30: Länk |
|
|
jag har drivit en egen hub sedan 1 år tillbaka.. Om nån behöver hjälp bara hojta till. kom in å kolla om ni vill på : dc.swe-boy.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.