|
|
|
|---|---|
Adam318 |
Har ett dimljus som är trasigt och ett som är på väg att oxidera sönder. Såg att nya kostar nära 1000-lappen/st! Funderar om nån vet vad plattorna/skydden som sitter på bilar som inte är utrustade med dimljus kostar? Och om någon vet några små runda billiga dimljus man kan modifiera in på dom? Tycker jag verkar som en ganska bra lösning som borde vara mycket billigare. ------Sign.------ Brings Me Womens? |
|
KÖr in på mekonomen, de har de där små runda som de flesta har. Kostar runt 500 hundringen.. Länk Geee mig hardtop !! |
|
|
Ja gjorde som så när mina höll på å gå sönder eftersom ja inte ville köpa nya att jag köpte svarttonad plexiglas som jag formade tills dom passade över dimljusen.. allt i min fron e svart så nu ser d bra ut, ja har dimljusen kvar å dom lyser, men syns inte att glasen e lite spruckna å när ja släcker dom finns d bara en glansig svart plexi bit kvar som syns... Bemari Bilen före bruden..!!! |
|
Adam318 |
Bra lösning. Men ena dimljuset är för mig helt väck. ------Sign.------ Brings Me Womens? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.