|
|
|
|---|---|
| Är sugen på en bmw, har hittat en firma i helsingborg som verkar vara väldigt seriösa, någon som har några erfarenheter av dem? | |
M3_BMW |
Tror nog säkert du kan lita på dom. BMW M bilar, när du älskar att köra. |
|
Jarls lär toppen! Har ej läst/hört några klagomål på dem. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
| Jarls lär VARA toppen, skulle det stå :-/ | |
|
Jag bor i hbg. Servade min bil där för ett par veckor sen. inspek 1 kostade 2147:- till min 325a. Bra pris tycker jag. mest överraskad blev jag nog när jag såg att många av de som jobbar där (antagligen mekaniker) var yngre än mig. o jag är bara 21... men men,, säger inte att dom e kassa ..men ändå =) ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Har varit där och kollat efter E39 en gång när det var aktuellt. Det kändes mest som om de tyckte jag var i vägen - ingen verkade speciellt sugen på att sälja bilar med andra ord. Därmed inte sagt att de inte är bra (om man får kontakt med dem). Har hört bara gott om dem här på forumet i alla fall. |
|
|
Har servat hos Jarl några gånger och jag upplever att dom gör ett bättre jobb till mindre pengar än t ex de aukt. BMW jag haft bilen hos i Malmö. När det gäller bilar till salu så är han väl lite dyr men har bara hört positivt om honom. Vissa av bilarna på hans sajt har funnits där över 12 mån så en gissning är väl att det kan vara svårprutat. Håller också med om att det fanns en viss i nonchalans i deras bemötande. |
|
|
Jag har haft en del med dem att göra vid några tillfällen, och kan bara instämma i att de är seriösa och gör ett bra jobb, till mindre pengar än BMW. Jag har också reagerat på att vissa av killarna i verkstaden varit mkt unga, men har vid samtliga tillfällen blivit positivt överaskad hur seriösa de varit. Beträffande deras något nonchalanta inställning vid försäljning av bilar kan jag också hålla med. Men jag ser hellre att de är på det viset, än att de skulle vara överdrivet smöriga som typ "Ärliga Harry-försäljare" De vet i allafall vad de snackar om, och kan stå för vad de säljer. |
|
| Sök på jarls så skall du se att du får goda ref. i stort som smått | |
|
har köpt min egen bil från Jarls, förvisso kanske något dyrare än de andra som då fanns ute, men en väl dokumenterad bil som känns bra är i mitt tycke värt några extra slantar... mvh Anders BMWCS #4727 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.