|
|
|
|---|---|
|
hmmmmmm !!! Länk? | |
|
Länk ska det vara !" ************************************************************** Min gammla bil ! Länk Mvh/ Daniel |
|
|
Dom speglarna som han har är nog inte stulna... =) Länk Mikael Melander Re5pect 4 M5 |
|
|
Tyvärr så måste jag säga att dom e inte stulna för dom satt på min när jag köpte bilen direktimporterad ifrån Tyskland. Problemet är bara att nånn har varit och ryckt i speglarna så fästena har blivit dårliga så speglarna hänger lite löst!!!! Mvh Gunnar Om ni inte tror mig så kan vi ju alltid kontakta han som hämtade bilen för mig:::: Alla ränner inte rundt och snor delar ifrån andras bilar. Gött att åka BMW |
|
|
Glömde att säga att jag vore tacksam om nånn har dessa små plastgrejer och kan sälja dom till mig... Tråkit att åka rundt med speglar som vibrerar i hög fart och på dårliga vägar som det finns godt om i Sverige..;-) Gött att åka BMW |
|
|
Tror inte dom går att köpa lösa , ja det skulle väl vara av nån som fått sina speglar ryckta då ! _____________________________________________ Länk |
|
ErikNilsson |
...och de är säkert överförtjusta i att sälja fästena separat efter att någon klåfingrig typ har tagit andra halvan!!! Säg NEJ till att sälja dessa fästen separat. |
|
På tal om M3 speglar i huvudtaget ! vad ska man köpa för speglar om man vill ha dom på en E28 ?! är det E30 , E34 eller E36 fästplatta man behöver ?! _____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.