|
|
|
|---|---|
|
Jag är nog den enda riktiga Bmw-fantasten här. Jag fyller nämligen år idag den 25/10 och min Bmw gör det också. Det blir 3 ljus på hans tårta. Kan någon slå detta? | |
|
Haha, det är helt rätt inställning. Mera av detta! Mvh. Micke Olsson |
|
|
grattis till er båda ! "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) |
|
|
Man får grattulera "er" på den stora dagen då! Berg |
|
Deliq |
>jartsu05 Hip hip Hurra... Vad ska du ge bilen i present då ?? :) M V H // Deliq ______________________________ Nu med bilder: Länk Länk *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
Ett fyrfaldigt leve för de två födelsedagsfirarna! HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!! ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
| Ja Du Deliq, det blev en 'Inpection 1' i onsdags. Ingen dålig present vad! (det var dessutom gratis- bra vad). | |
Deliq |
Omvårdnad är den bästa presenten en bil kan få. Lev väl kamrater :) M V H // Deliq ______________________________ Nu med bilder: Länk Länk *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
Grattis till er båda! Vet du tillverkningsdag på din bil och hur fick du reda på det? nrw |
|
| >NRW - köpt den 25/10. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.