|
|
|
|---|---|
|
Nu kan man kolla på hela filmen:) Gillar Z4:an mer och mer. //Robban BMW CS #4729 Länk | |
|
Sätter en bmwsvamp på att herr robgus kommer att åka z4 innan nästa år är slut:DD A |
|
|
Jag sätter inte emot ännu! //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Z4:an är läcker! Dock var inte filmen den bästa dom gjort... /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Lite för lite bilkörningen den här gången. Men sättet han forcerar vägbommen på är ju coolt iaf. :) Fick faktiskt ett plötsligt habegär... /Micke |
|
frågvis |
var kan man titta på dendär filmen? |
|
Länk Nya filmen heter Hostage, sen finns de gamla (Season1) filmerna där att ladda ner också. Klart tuffa. /Micke |
|
|
Det är en kanonsida att ladda hem ifrån! Kul när man har bredband! /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Synd bara att det inte går att tanka hem filmen med z3 (The Follow) längre. Den enda jag missat. :-/ Om nån har den är jag väldigt intresserad... /Micke |
|
|
Är också intresserad av the Follow... Var ju dum som bara tittade utan att ladda hem den. Är det nå´n macägare som har den på disken så hör gärna av er! /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Snyggt! Jäkligt påkostade filmer på BMWfilms. Fast jag tycker att de kunde kostat på lite proffsig filmmusik oxå, typ Hans Zimmer eller nån. /Beemer |
|
|
micke: Jag har alla de gamla filmerna sa du kan fa den fran mig. Du kan ladda den fran antingen icq,msn eller sa lagger jag upp den pa min hemsida. Sag vilket du foredrar sa fixar jag det ikvall nar jag kommer fran jobbet. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Är det nån skillnad på filerna mellan mac och pc eller är det bara nedladdningsinstruktionen som skiljer? /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
robgus: Jättehyggligt! Jag kör icq så vill du skicka den till mig där så borde det funka. Jag drar iväg ett mess när jag kommer hem ikväll. Hygglo! /Micke |
|
|
micke: later kanon jag ar hemma runt 1930-1945. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
robgus Hemma lagom till WW II tog slut då! ;) /K |
|
|
mosse: Precis i lagom tid:) Kristian Larsson: Det är ju quicktime filmer så det borde ju fungera på macen också. Om du vill kan du få dem av mig, helst via msn om du har det. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Läcker film, läcker bil! Börjar dock bli dags att köpa ny burk känns det som, CPU:n klarade endast av c:a 1 frame per second ;-( Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Dax att damma av denna tråd, alla filmerna finns nu ute och man kan beställa alla filmer ink de från förra säsongen. Sitter här själv med ett ex i handen. Här är en länk till sidan Länk Det kostar endast en liten avgift för porto sen kan man se z4:an i sin dvd. |
|
|
Grymma filmer! Hostage är riktigt bra, gillar iförsig STAR med Madonna där hon får vad hon ber om och lite till i en BMW M5 :-) Läckra filmer... // Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.