AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
570

kvällens MJ

Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Verkade inte 9-3-testen lite positiv... hmm det är inte alla som får flyga SAAB jas 39 gripen heller... ;-)

/Kristian BMWCS #5062

------------------------------
Länk
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Kristian:

Om man lyssnade på vad han sa så var det både negativt och positivt, men betygsättningen blev skyhög. Jag tycker för det första inredningen är rent 80-talsmässig och "sketful" och bilen i övrigt ser ut som något överarbetat japanskt. Hur den är i övrigt vet jag inte, men förhoppningsvis har GM fått kvalitet i bilen som de faktiskt lyckats med vad gäller 9-5.
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Kristian: Jag tänkte samma sak :)

Skulle inte M Roadster begtestas i MJ? Nån som vet?

-------------------------------------------
Länk
Tyckte det värsta var att han jämförde Cadillac Seville med BMW 7-serie.....vilken hädelse.

//Bimmerman
Zim Zimma here's my bimma
Länk
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Bimmerman: Jag kanske uppfattade det hela fel, men jag uppfattade det som att han jämförde priset dessa två emellan, men jag kan ha fel också. En 92 för 110000kr är väl inte billigt?!!

Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=)
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Finast var Aston Martin tveklöst.En mycket vacker bil.
Bland det absolut snyggaste jag sett på länge.
Cadillacs Northstar rova är ingen duvunge, en fin bil för liten peng, noterade ni 4 pipor bak på en caddy :)

MVH
Hasso
Länk

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Aston Martin var snyggast, men JAS var nog snabbast.. :))

Vilken resa!!

Mvh

Anders S.
stensth,

håller med, Cadillac verkade verkligen inte vara prisvärd i förhållande till BMW, tvärtom!

/Simon
Stensth

Deras prisbild av Cadillac var så in i helxxxxx fel. Vi har tex en -96 149' och en -99 för 239' och då är det ny inredning på 96:an och en helt ny bil 99. Nya karossen kom 98.
En -92 på normala mil och normalt skick skall inte kosta mer än drygt 80' hos bilhandlare. 92 är första året med den och är full med barnsjukdomar som man skall se till är åtgärdade.
Norhtstarmotorn kom 93 och den motorn skall man inte köpa förrän 94-95 då dom blev av med vissa barnsjukdomar.

//Bimmerman
Zim Zimma here's my bimma
Länk
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Bimmerman: Som jag skrev tidigare att jag inte tyckte det var billigt pris på cadilaccen. Jag är inte så kunnig om BMW 7-serien men jag har svårt att tänka mig att den säg en dylik 740-750 92 skulle kosta över 100000kr, men jag kan ha fel där.

Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=)
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Men fan vad MJ rockar jämfört med Tragikmagasinet!
Hela konceptet känns verkligen helrätt, inriktat på vår målgrupp, och med en skön dos humor!
Hoppas dom får fortsätta länge!/K
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
mosse:

Håller verkligen med dig. Det är entusiastprogram istället för TM som känns som med "gnällkäring-sossesverige-program". Ursäkta uttrycket, men jag börjar tröttna.
Jag blir helt tagen av hur entusiastisk Engelsmanen blir av att provköra bilar...Han gråter nästan av lycka.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Haha, Tiff är en härlig snubbe!
Han har nog ett ganska OK jobb....
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Synd att Tiff inte är kvar på Top Gear...undrar om det finns en tjänst ledig ;-)

/Kristian BMWCS #5062

------------------------------
Länk
Kristian Larsson.

Tiff har bara bytt kanal han finns ju kvar i rutan nu jobbar har på Five (gamla Channel 5) programmet heter 5th gear.

// Doggeli
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.