|
Sida 8 av 8
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
.. Ulke! Precis så är det i verkligheten ute på vägarna. Det där med chip .... är en jäkla bra försäljningsidé. Jag skall starta firma och börja sälja specialplastslang att byta ut litet av bensinröret med. Soppan flyter bättre. Ger 92 hk vid 3200 rpm. ... men bara i broschyrerna. Ute på öppen väg syns dom inte till. Placeboeffekten är nog 89 hk av dessa angivna 92. MVH /// Paap R |
|
sjoberg. Før att ha en chans att ens førsøka svara på frågan, så måste du specificera likheter eller skillnader mellan bilarna mer tydligt. Att skriva att vkten ær lika samt Hk Nm utvæxling m.m. læmnar en hel del luckor, liksom att "vilken går bæst" kan betyda vad som helst. Vad ska den gå bæst på, vad ær bæst? Men rent generellt ær det ju så att den som har effekten på høgsta varvtalet samt råkar ha en utvæxling som bæst tar tillvara på effekten, liksom minst drivlineførluster, ær den bil som kan ligga bra till før att gå bæst, vad det nu var igen.... ;-) Dr Tinnitus |
|
|
mm säger då det.. fan ja slänger i fyran i 150 i min 535:a å då har man fan en växel kvar å den gör då 240 där sitter ju stoppen så.. men som sagt spöa en volvo e inte så svårt..!! skulle gärna ställa upp mot han med mig...:) //Danne |
|
Conan99 |
Att spöa en BMW är inte heller så svårt Conan99 |
|
"Att spöa en BMW är inte heller så svårt" Næ just det..... ;-) Dr Tinnitus |
|
Ulke |
Inga bekymmer å bli frånåkt..... då hävdar man bara att man har en glidare juh! :o) |
|
Ulke. Ja det ær ju helt klart bættre æn att bli surare æn en pall med citroner och børja skylla på en massa annat strunt. :-) Dr Tinnitus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.