|
|
|
|---|---|
*micke* |
Borde väl vara nån som har det? Måste man såga och ha sig? Eller går det att kasta i dem med lite tur och våld? BRL har ju nå distanser man kan köpa, hur funkar dessa? Måste man "modifiera" hatthyllan även med dessa? M.v.h ///Micke Micke .. 325:a |
|
Håller på med samma sak i en coupé, skulle du komma på något är jag också intresserad, men jag tänkte bara sätta i dem under original hålen i hyllan , så mycket kan man inte loosa i ljud..... -<Sajlor>- |
|
|
Jovisst "loosar" du mycket ljud, om du bara monterar dem under originalhålen utan distans! Det blir svårt att få det tätt mellan högtalare och plåt, då hatthyllan har lite veck osv. Jag har använt BRL's distanser som man sätter under hatthyllan, till mina 6x9" och det blev mycket tätt och bra. Rekomenderas! |
|
Emil |
Vet inte riktigt hur det ser ut på e36 men det man nog ska tänka på när det jäller 6x9 är att dom helst ska sitta ner i bagachet så bagachet fungerar som en typ av stor låda. |
|
Jag har också BRL:s distanser och det funkar kanon!!! Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Jag har också distanser från BRL och tycker dom funkar helt okej. Lite tätare kan det kanske bli, men helt okej. Förre ägaren hade dock misshandlat hatthyllan en aning med att sätta dit 6,5'or. Så jag har väl större hål där än standard. Satte gallren som följde med 6x9'orna över. Ha det! // Joakim 325i E36 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.