|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag hade tänkt åka och kika på en bmw nu i dagarna och som vanligt så ringer jag till bilregistret och kollar så allt stämmer. Till min stora förvåning så har inte den nuvarande ägaren lämnat ut sin adress, personnummer etc. till bilreg. så han kan omöjligt ha fått något original-registreringsbevis säger dom. Panik! Jag kan ju inte köpa en bil utan registreringsbevis och det kan ju vara så att det är något väldigt skumt med bilen, eller så kan det ju bara ha blivit fel/missförstånd från den nuvarande ägarens sida (han stod som ägare nämligen) eller att bilregistrets datorer krånglade kanske? Nåja, ska ta upp detta med ägaren, men det känns jäkligt tråkigt med tanke på att det kunde blivit en bra affär. Är det någon annan som har varit med om något liknande, eller har något tips? -Hejs | |
|
Intressant att höra vad säljaren har att säga om det hela. Lycka till! /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
mase |
det kan vara så att han har skrivit bilen på honom för att bla få billigare försäkring. men d enklast är väl att fråga säljaren //mase |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.