|
|
|
|---|---|
| Glödlampan i mitt ena dimljus har gått sönder, och enligt instruktionsboken skulle det vara en baggis att byta den.. "Stick in en skruvmejsel och dra ut strålkastaren framåt" ( Ungefär ) men jag får fan inte loss den... Jag har stuckit in skruvmejslar av alla de slag, och vridit o bänt o tryckt o joxat, men den vägrar! Nån som vet exakt hur man ska bära sig åt, och kan beskriva det på ett enkelt sätt? | |
|
Tja Jag haf bytt dessa lampor 2 gånger och det har gått bra ,,Om du tar en ficklampa och lyser in i hålet så ser man nästan clipsen som dom sitter fast med ,,det ska bara vara att trycka på clipsen med en vanlig mejsel så ska dimm ljuset hoppa ut och hänga i sladden obs funkar det inte med lite våld så funkar det med mycket |
|
| Så där är alltså två clips ( ett uppe o ett nere ) som bara ska tryckas rakt in? Alltså, inte bända, eller vrida, eller nåt sånt? | |
|
Ett tryck i översta hålet med en lång skruvmejsel eller liknande. Kör den snett in mot dimljuset eller prova på olika ställen i hålet, tryck till, rakt in, när du möter motstånd ! Nisse |
|
| Jo, jag tycker ju att det e det jag har gjort... Några gånger... Men uppenbarligen e de ju nåt jag gör fel... :( Nåja... Får fortsätta vålda loss på den... :) | |
|
där finns ju 2 hål på insidan av ljusena. Där finns bara ett klips i det ena hålet. O skruvmejseln ska gå att bara trycka rakt in. lycka till! mvh Daniel ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| Får ta fram min stora ficklampa o kika lite... Man ser ju så himla dåligt därnere... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.