|
|
|
|---|---|
Tigerr |
Jag.. Har.. KÖRKORT! :D *wiiie* Klarade provet igår, började köra 15:20! Helt felfri körning, så glad jag är nu! :) Tack för allt stöd jag fått från er alla! Tigerr - körkortsinnehavare Tigerr |
| Man får Gratulera då :-) | |
| Då är det bara ut och åka nu då... Grattis! | |
|
Klockren känlsa, eller hur?! =) /Manray/ |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Grattis. KÖR FÖRSIKTIGT!!! MVH Hasso Länk |
|
grattis som fan !!! skall själv köra halkan på måndag, ser fram emot det ngt enormt.. "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) |
|
|
Grattis, det är en underbar känsla...särskilt de första dagarna när man inser vilken frihet det är =) ______________________________ Mvh Tomas 735iA -88 Länk |
|
|
Grattis! Det är en härlig känsla, eller hur? Har precis fått tillbaka mitt efter att ha varit lite för tung på högerfoten :)) |
|
|
Grattis! kör lugnt bara, det är enklare att bli av med det än att ta det... _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
Grattis, men varför sitter du framför datorn? Ut och kör! /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
| Stort | |
|
Grattis =) ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
K Ö R F Ö R S I K T I G T välstämd tretummare med F1 ambitioner |
|
|
Grattis! :) ------------------------------------------- Länk |
|
| Grattis, var rädd om lappen :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.