|
|
|
|---|---|
wowe |
Alltså framifrån påminner den om Honda Accord och backifrån om Toyota avensis.Vet inte om det blir 5-serie igen ,fast jag älllllssssskkkkkkaaaaarrrr BMW.Detta är min fjärde bmw och jag är skitnöjd.Antigen får det bli en M5-02 när dem nu dallar i pris eller en ny e350 Mercedes med 254hk. |
wowe |
Sorry jag glömde någåt Länk |
| Jag tycker att den ser helt okey ut... men jag tycker att 7.an också är snygg... | |
|
Är det en Mitsubishi Lanzer ? :))). När skall de inse att kicka Chris är det enda rätta. Nämn en amerikansk bildesign firma med klass ? Svaret är nog att det inte finns någon. Varför skall då en amerikan utan stil och finess på ett perverst sätt få designa BMW ? Snacka om att vända kappan efter vinden och sälja sig billigt för den amerikanska marknaden. Tror nog amerikanerna var ganska nöjda med tidigare designen som bröt mot deras egen. För vem vill vara en i mängden "over there". |
|
|
Så långt ifrån ha-begär man kan komma. Blir nästan glad att man har den gamla häck man har.............. Stefan |
|
|
Wowe:En MB E350 hmmm...vad är det? Mvh /NP |
|
| Tycker faktiskt den är ful som skam. Får nog bli en saab 9:3 när plugget är klart...... | |
|
BMW håller på att förlora sin stil! Bilarna börjar se ut som en japansk bil. Anders G |
|
|
Vi i bmw familjen tycker att bmw har tagit bort sin fina charm, den är helt enkelt inte lik sig själv, den liknar vilken bil som helst, men man kanske vänjer sig vid denna syn inom några år... MvH Bmw 4-ever |
|
|
Inte en till... Mycket tragiskt!!! Sparka chefsdesignern, han är definitivt mutad!(MB?) Dags att skapa en protestlista.. M |
|
|
Provade att dölja njurarna i fronten och BMW-emblemet på bakluckan på bilderna. Kan säga att det är nog bara Mr. Bangle själv som kan säga vad det är för bil med detta dolt. Prova och håll för själva får ni se. Bakifrån: Är det inte en Seat Toledo??????? Framifrån: Är det inte en Honda Civic??? Från sidan: Är det inte en Mitsubishi Galant??????? Pinsamt BMW! Stefan |
|
|
Marvin;....japp...Länk V-max |
|
|
Överst: är det en SAAB.. Men mycket kan hända innan det är spikat.... Har även sett kanon bilder i en tysktidning... välstämd tretummare med F1 ambitioner |
|
|
Ser ni nån likhet?? Länk önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
wowe |
E 350 är nya e-klass med nyaste v6 på 3,5 liter och 254hk. |
|
Carl L, nej finns inga likheter. Den stylade E39:an är klart snyggare och det säger det mesta... Stefan |
|
|
Stefanp: Det är en honda, ingen E39, den finns i "wannabies" galleriet här på sidan. Det var i alla fall till den mina tankar gick när jag såg spionbildena på nya 5an. Mvh /Carl L |
|
|
Carl L: oohh s-t-n, där blev jag grundlurad. Trodde definitivt att det var en våldsamt stylad E39. Dock är fortfarande den stylade Hondan snyggare än Mr. Bangles skapelse. Stefan |
|
|
hej! usch va ful, så får den ju bara inte se ut... Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.