|
|
|
|---|---|
| ...fick bud på 2600 från BMW Solna. Går det att pressa ner någon annanstans? (det skall vara BMW autoriserat så klart) | |
|
Kolla med Per Larsson Bil & Motorteknik, Huddinge |
|
| Såg inte ditt auktorisationskrav. Per Larsson är ej auktoriserad men mkt bra/seriös. | |
|
e de inte gratis service på BMW bilar tills att bilarna blir 3 år gamla?? mvh Daniel ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Jo, om de är Svensksålda och inte har gått mer än 8000 mil! Mvh |
|
|
För min 523: var inspektion 1 nästan tusen kr billigare på BMW i Eskilstuna än BMW Solna. Det var för några veckor sedan jag gjorde förfrågan. Jag lämnade bilen i E-tuna och fick den bästa genomgång någonsin på vad varje post på räkningen stod för. Jag hoppas att allt blev lika bra utfört också. /Mats |
|
|
Generellt kan man nog säga att desto längre man kommer från storstäderna desto billigare blir timdebiteringen. Priserna på förbrunkningsartiklar som olja, filter mm skiljer oftast inte så mycket. Sedan tror jag personligen att mindre verkstäder inte har lika stressigt kundtryck och därför inte "fuskar" lika mycket som större städers bilverkstäder. (Mycket grovt generaliserat!) Mvh |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Johan: Check mail MVH Hasso Länk |
|
Hasso, got it! Tack för det! Check your mail! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.