AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
91

Bmw e30 läcker olja

Hej. Jag köpte en bmw e30 325 idag, när jag kom fram till Umeå så märkte jag att bilen läcker olja rejält. Jag bor i Finland själv och skall åka hem på lördag, finns det någon vänlig själ i Umeå som kan hjälpa( självklart mot ersättning) eller vilket företag skulle ni rekommendera?


bl
2.325
blixten
325i -88
Frågan är ju också om det motorolja, servoolja eller växellådsolja?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.