|
|
|
|---|---|
|
Svensk såld,en tidigare ägare(grannen),10,300 mil,sliver metallic,multiratt,regnsensor,dubbel klima+restvärme,Bmw Business cd/rds,farthållare,elspeglar,4xairbag,fäll/delbar baksäte.Sportstolar/värme, grön inredning, intensivren, ACS,Klomplett service bok, Inspektion 1, Juni 02, nya skivor & belägg fram/bak,ny batteri, ny kondensor fläkt+gas.M+k värme, s o v däck, Rök och djur fri ! Very nice Thanks Malcolm malle | |
|
Han kanske vill ha uppåt 150', men t.ex BMW ger möjligen bara 110' i byte mot en ny.. Det du skulle tänkas vilja ge är det rätta priset :) Ok, du känner ju ägaren o vet säkert en hel del om bilens historik och därmed kanske du kan ge lite mer än "normalt". Men allt mellan 110-140 känns som ett hyfsat rätt intervall. Ingen expert på detta men helt ute o cyklar med det prisspannet är jag nog inte.. Mvh Janne. |
|
|
Tycker att 130' +-5 är ett rimligt pris med tanke på milen och extrautrusningen. M+k värme, v-däck, insp.2 nyligen gjort, en del slitdelar bytta mm.,allt detta kostar pengar (mist 12-15'), och det är grejer man inte vill va utan. //Marin |
|
|
Jag tror som Marin ungefär 125-130'. Grön inredning kan eventuellt vara ett litet minus vid försäljning, värt att tänka på. /Simon |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Marin :Jag håller med dig :))i detta fall.Mycket bil för den pengen. MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.