|
|
|
|---|---|
|
Är de nåon som har ett bra tips på ett bilstereo företag som säljer Focal högtalare för bilstereo bruk? Använder JMlab i min hemmabio anläggning och tänker inte acceptera mindre i bilen. Den som har flest BMW när han dör vinner! | |
|
Saxat från Focals hemsida: HI-FI KIT ELECTRONIC AB PRODUCTS : Focal HIFI S : T ERIKSGATAN 124 BOX 23098 10435 STOCKHOLM TEL : (46) 832 51 51 FAX : (46) 833 37 70 E-mail : info@hifikit.se AUTOLEADS AB PRODUCTS : Focal Audiomobile BRODALENS INDUSTRICENTER HUS B 433 38 PARTILLE TEL : (46) 31 44 44 12 FAX : (46) 31 44 63 24 E-mail : radiomobile.Sweden@swipnet.se PL AUDIO PRODUCTS : JMlab OSTRA RYTTMASTARGATAN 5 21752 MALMO TEL : (46) 40 91 66 58 FAX : (46) 40 91 66 58 E-mail : p.l.audio@telia.com Utan att veta hur Focal låter är nog DLS ett välljudande alternativ, både slutsteg och högtalare! Mvh |
|
|
Johan B: Var de så enkelt? Tro mig skillnaden mellan DLS och Focal är som natt och dag. Det är min åsikt och den står jag för. Tack för hjälpen Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
Hallo, Jag har satt in lite Focal högtalare i min M Coupe. Låter riktigt bra! Om du bor i Skåne så rek. jag Henke på Sandby Ljud. Nicke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.