|
|
|
|---|---|
| Tjena. Letar slangar till min x3:a 2010. Behöver 2st servoslangar med oem nummer: 32413450597 samt 32413450549. Verkar vara helt slut på BMW i Sverige samt svårt för dom att få tag i Tyskland. Nån som vet någon bra sida där man ev kan hitta dessa? mvh Sören | |
|
Står inte som NLA så BMW Sverige borde kunna beställa från Tyskland om än med leveranstid. Ingen ÅF eller annat företag sitter på lokala lager för sådana delar. Länk Länk |
|
|
Bmw Sverige får inte tag i den ifrån Tyskland heller.. Delen har slutat att tillverkas. Håller på och finkammar europa för att försöka hitta den. Verkar ju otroligt att man inte ska kunna skaffa delar till en 2010a.. visst den är ju inte värd "guld" men man vill ju inte skrota bara för att man inte får tag i en slang :D |
|
|
Hubauer, 5-6 dagar: Länk Mer än 14 dagar: Länk |
|
| Mailat med Hubauer.. och dom har inte och får inte tag i delen heller. Deras hemsida stämmer inte. Tyvärr | |
|
Länk frågan är om denna passar? Dock ingen bild men oem numret finns med bland en massa andra nummer.. Annars är mitt just nu största hopp. En hemsida för hojjar: Länk. Söker man på artikelnumret och motorcyklar så finns inget.. bara till x3 e83 :) Har mailat dom men ej fått svar ännu |
|
|
Sällan ETK inte stämmer med verkligheten när det gäller NLA? eBay.de listar tre nya för 32413450549: Länk |
|
| Ja den slangen finns även i Sverige har jag nu fått vetskap om. Det är den andra som är slut överallt. 32413450597 | |
|
Men 32413450597 finns som eftermarknad, okänd kvalitet, enligt din länk ovan. Bättre än inget? |
|
|
Finns 1 på Ebay. dock nästan 4 lax för en rätt rostig.. I övrigt är det rätt osäkert om dom ens hr fast det står att dom har. Man måste ju beställa oftast och sen visar det sig att dom inte får tag i delen.. en massa meck. Så därför har jag mailat ett gäng för att se att dom kan få tag på den först. Väntar svar ifrån 3-4 olika. |
|
|
Frågan är om denna passar istället? Länk Denna ska det vara : Länk Är ju samma bult som fäster ena sidan iaf. Oklart om den andra är samma? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.