|
|
|
|---|---|
|
Söker fortfarande efter ett sk. orginaloption som en kompis farsa hade i sin 735-89. Skall finnas ett kylfack som anv. luften från utblåsen mellan sätena till att kyla med (paserar igenom eller under lådan). Hade denna fråga uppe för ett antal månader sedan utan större resultat. Fick bla. tips om en typ av kylfack som sitter i den sk. Highline modellen, men detta är så stort att man raderar ut mitten platsen i bak över kardantunneln. Det jag är ute efter är monterat strax bakom handbromsen och slutar där den ordinarie "konsollen" sitter idag. Skulle vara gott me´kalla läsk ! | |
|
Får du tag i en sån, så vill jag ABSOLUT veta hur/var!!! mvh /B |
|
| ..även du, min Brutus.. :-) | |
|
I en gammal BMW-katalog hittade jag: Kylbox och armstöd: volym 3,5 l, freonfritt kylmedel, integrerat batteriurladdningsskydd, till E34 och E32, 82 29 9 403 092, 5460:- (-95). På bilden har de klämt ner 3 burkar läsk, en liten flaska, ett äpple och en chokladkaka (!). Det ser ut som om man byter ut mittkonsollen mellan stolarna (precis bakom elhissknapparna). Kan det va nåt? Jag kan mejla bilden om du vill. |
|
|
Kanon ! Maila mig snarast. |
|
|
Fränt, det skulle va nått! -ridern- 525i 1990 24V |
|
| Nu kan man avsluta detta letande med att ge dig Richard ett stort tack ! Precis vad jag var ute efter. Skall höra med BMW om de fortfarande har den på hyllan. Om inte så får man väl lägga ut en efterlysning på bildelsbasen eller leta i Tyskland, för den där skall jag bara ha. | |
|
Snälla Richard, maila den till mig med!!! mvh /B |
|
| Kolla din hotmail Brutus ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.