|
|
|
|---|---|
|
Varför laddar den ned språkversionpå engelska då jag har satt svenska som språk??? Hur får man den till att köra i rent electical mode ( edrive id version 8), har inte lyckats med detta??? | |
| Id 9 har väl helt enkelt fortfarande ingen svensk röststyrning? | |
|
Finns ingen svenskspråkig röststyrning tyvärr. Jag kör Android Auto och där fungerar det perfekt! Mvh |
|
|
Men hur får jag den att köra i electrical mode ( edrive I id8) ??? |
|
|
Har inte svaret på din fråga, men några tips om alternativen till Android Auto: 1) Ringer kontakter med röststyrning gör jag med långt tryck på rattens "röst-knapp". Fungerar bra så länge som mobilens assistent bara hittar ett alternativ. (Man skall ha förberett mobilen på att tillåta assistenten när den är uppkopplad till bilen.) 2) Förutom att förbereda en destination (mha assistenter i mobilen) i förväg, och skicka till bilen med My BMW appen, så upptäckte jag idag när jag satt mig i bilen och bad mobilens assistent leta rätt på en adress att det räckte med att Dela den till My BMW app och välja navigera, så aktiverades bilens navigering direkt. (Flertalet tryck besparade ;). Android Auto har jag bara som reserv. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.