|
|
|
|---|---|
|
Ni som fått eller snart får bilen, när lade ni eran beställning? Lite intresserad eftersom jag misstänker att min återförsäljare ger folks ”köplatser” till stamkunder och vänner etc. Beställde i månadsskiftet sep-okt men har inte fått leveransdatum ännu. | |
|
Beställde 22 oktober, planerad leverans i maj. Och att man ger bort köplatser låter inte trovärdigt i mina öron. Lennart Bornhall BMW CS #1085 |
|
| Beställde ca en vecka efter att den lanserades och hämtade ut min förra tisdagen - jag tror inte jag fick någon förtur, känner ingen på ÅF:en och detta är andra bilen jag köper där så knappast stamkund | |
| Ja får väl ringa sen när säljaren är tillbaka från påsksemestern. Kanske kommer i maj-juni trots allt. Ändå bättre än ca ett års väntetid som det sades vid beställningen. | |
|
Då vi lade vår beställning den 23/3 så nämndes leverans i Q4. Men det verkar som bilar med tillvalet "Supercharged edition" går före i produktionen p.g.a brist på 11 kW AC-laddare. När kommer jag få preliminärt leveransdatum etc. Vi vill ju veta vilken månad vi talar om. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.