|
|
|
|---|---|
|
Hej, går det att gömma am radio läget på en e61 2005? | |
| Varför? | |
| Det finns inga am stationer kvar.. Varför kommenterar du med en fråga? | |
| Kane tyckte väl att det var intressant att veta syftet med att "gömma am läget, är det något konstigt med det? | |
|
Avgörande bra om det blir krig menar jag. - små billiga sändare med global täckning kan komplettera när FM-bandet bombas ner - skulle gissa försvaret har en sådan plan Public Service som bara halva befolkningen har förtroende för duger ju inte - behövs ju en källa alla kan lita på. - försvaret direkt kan vara en sådan över AM-bandet - skulle tro Public Service fråntas "skyddsobjekt" i sin CV, vi måste ju ha info alla litar på i krig Jag har kastat ut tv och radio sedan många år och har bara en liten batteridriven fickradio med AM också för händelse av krig. |
|
| Tydligen bara strunt-svar. De som vet svaret kan kommentera, ni andra behöver inte anstränga er.. | |
|
Vad är poängen, det är ju bara att inte växla till AM? Svaret på din fråga är för övrigt ett tydligt NEJ. Du kan inte göra något med radion. |
|
| Tack för svaret. Och varför detta tjafsandet? Jag ställde en fråga och tangentbordsriddarna vaknar med dålig attityd. | |
| För att din fråga är närmast obegriplig och du motiverar inte vad du vill göra. Vi förstår helt enkelt inte poängen. | |
| Jag skiter i om du inte fattar. Trollen har tydligen letat sig hit… | |
|
Med så tråkig attityd som du har så är det inte troligt att du får svar på din fråga. |
|
|
Den negativa attityden är faktiskt du själv ansvarig för. Det är en enormt konstig fråga. Du skriver inte varför du vill ta bort AM. Ingen förstår. Du förklarar inte utan kommer bara med otrevligheter. Att frågan är skitkonstig visas minst sagt av att inte en enda liknande träff finns på Google. |
|
|
Som frågeställare, den som behöver hjälp, brukar man ju vara lite ödmjuk i sin ton också. Det är såklart i sak rätt att frågans ursprung inte spelar någon roll, men det kan nog vara ett bra socialt smörjmedel att ha en mer öppen ton om man ser framför sig att man är beroende av andra människors assistans. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.