|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 330xi 2002 med navigation där radion går perfekt,men displayen är släckt! Provat med att byta till en begagnad navigationsskärm,men det är fortfarande svart i rutan! Tidigare ägare berättade att allt var släckt plötsligt och att radion dog,men efter att jag bytte säkring till radion gick radion igång direkt,men cd-växlaren verkar inte komma igång (tyst vid inkoppling!!) Tänkte inte lägga ner mer pengar på detta,men efter jag kollat alternativ blir jag inte klok på vad man sätta dit för dubbel din som ersättning! Det är inte alls samma kontakter som en "vanlig"radio,troligvis pga att navläsare,radio och förstärkare sitter i bagagerummet på vänster sida! Tacksam om nån har tips gällande vad och var jag ska beställa delar som kan anpassas till bilen! / Thomas | |
|
Innan du ger upp med din orginal stereo så kolla så att navigatorns dvd-enhet har spänning och är inkopplad med alla sladdar som ska vara med. Om det är samma funktion/uppbyggnad som i Z4 E85/86 så får naviskärmen sin bild från/genom dvd-enheten. Kopplade ur den på min bil och stora skärmen för bilstereo/ navi /färddator etc blev helt svart men som i ditt fall så funkade ljudet på bilstereon. /Kent |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.