|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Jag hittar inget partnr på nr10 på bilden. Någon som vet vad den kallas och vad den har för partnr? Den är "gråad" i Real OEM som jag länkar till nedan. Länk Den ska vara till en Bmw 320D 2009 Lci Touring Mvh Uffe | |
|
Jag gissar du söker denna, se länk. Länk Part Nr kan ev vara: 51757163562: (men dubbelkolla gärna så det stämmer på din modell) Länk |
|
|
Remo, Stort tack för hjälpen! Jag tror att det är rätt del! :-) Hur hittade du den? Mvh Uffe |
|
|
Tyvärr hittade jag ej heller delen i sprängskisser i RealOem. Jag trodde den skulle finnas beskriven i någon annan underkategori. Så jag sökte på BMW engine compartment underfloor panel och hittade delen via andra websidor, där ett artikelnummer då framkom. Dock kanske någon annan här på forumet vet hur man söker fram grå (ej aktiva) Pos-nummer i RealOem. :-) |
|
|
Är det inte del 1 i denna bilden. Länk /Kent |
|
|
Tack Makeba Bra sida du länkade till! Nu blir jag förvirrad. Det skulle kunna vara den plastbiten också! Jag får kolla upp det här mera. Tack för hjälpen! Mvh Uffe |
|
|
Om du följer min andra länk (via angivet artikelnummer) kommer du till en lista med bilmodeller. Om du sedan väljer en bilmodell i listorna kommer du till en sprängskiss, där Item 10 finns specificerad med dess artikelnummer (dvs utan grå siffra). Tyvärr saknar dock den mittre listan dieselmodeller. Se förklarande bild i länk. Länk För manuell låda enligt sprängskissen verkar artikelnumret vara: 51757167421 |
|
|
Remo: som du skriver så är dessa för bensinvarianterna och ngt skiljer mot dieselvarianten. Dock hittar man dieselns i en annan undergrupp. Se länken i mitt tidigare inlägg. /Kent |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.