|
|
|
|---|---|
|
Länk Hoppas det är ett dåligt skämt.. Så här får man inte göra med en E28!!! LTK, Kung i Alingsås | |
|
den va nån som la in ett inlägg me länk till den. Han tycker den va jättefin..hehe.. smaksak =) mvh Daniel ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Space-X-plorer: Det var nog jag det.. Och inte är den snygg iallafall. Nä så gör man inte med en E28;a... Iallafall inte med en 528. *badass toys for badass boys* |
|
|
Länk Stensth var först! =) /Manray/ |
|
| patetiskt, jag har aldrig sett nån utlänning köra en E28 omgjord till en raggarbil. Det hade varit bättre om den riktade sig mot nån från Gälivare eller nåt... | |
|
Grodan: Jag vet utlänningar som kör omgjorda e28:or. Fast dock inte så drastiskt modifierad som denna bil! Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) |
|
| Tror inte en sån "bögbil" skulle platsa särskild bra på torget i Gällivare. Han skulle få stryk av raggarna med jänkare. | |
| jänkare! o ja, sketna 142:or med rattmuff. | |
|
detta forum är inget j'vla rasse forum, där man ska göra narr av olika folkslag. Försök med andra länk/forum där det är okej att nedvärdera andra. |
|
|
Bilen ifåga har inte den färgen...den är röd egentligen och faktiskt rätt snygg. Det är bara någon som "målat" om den i datorn. Kul annons iaf =) ______________________________ Mvh Tomas 735iA -88 Länk |
|
|
=>Grodan Vad är din inställning till Gällivarebor då? Att det var en smaklös annons på flera sätt kan nog de flesta enas om men "rasseforum"?, tagga ner lite! |
|
|
Denna annons har dykt upp flera gånger på sidan, trots att BMWPower ledningen har raderat bort den. Vad har personerna som lägger in annonsen för inställning till pizzabagarna? Sorgligt. |
|
sebbe_bmw |
LTK: Den var inte fin! Du... Jag fick tillbaka mitt körkort igår! Man skall inte köra så fort genom begränsningen vid Västa Bodarne!=) men men.. Har för mig att jag mötte dig inne i staden idag! men det var ingen som såg mig verkar det som... Eller kanske det var X5:an sm gick för fort!=) Sebbe |
|
Grodan: Jag har lagt in den förut en gång och den försvann ganska snabbt, ja... Min inställning till pizzabagare är densamma som till allt annat folk: Sköter man sitt så är det hellugnt även om personen ifråga är svart, brun, gul, blå eller E28;a-rosa. Jag gillar bara att retas lite...=) Ber så mycket om ursäkt åt alla som tagit illa åt sig. *badass toys for badass boys* |
|
|
Wicked// Precis. Sköter sitt. *What Goes Around Comes Around* |
|
Perkka |
Haha helkul annons :) "ock tonat runt om. för macksimal anonymtet" Hehe låter som Pippirulls "Dr Alban".. If everything seems under control, you`re just not going fast enough! |
|
Sebbe, Det är ett farligt ställe. Bodde där ute förut. De står där ganska ofta... Var inte ute och åkte bumse igår.. 528an väntar på en ny framskärm ska få lack, tack vare den j***a snön... Ska byta i morgon. Vi ses väl på stan... mvh Johan LTK, Kung i Alingsås |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.