AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
537

Den här kan ju inte vara sv-såld!

Visa användare
115
TG_Rossi
BMW 318is 16v -90
Kollade på denna annons på blocket. En sv-såld bil från 97 kan ju inte ha ett S i början av regnummret. Ringde och kollade med bilregistret och där säger de att bilen aldrig varit i trafik. Skumt eller??

Länk
-RW-
skumt? Ring och fråga ägaren, hör vad han säger.
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Bilen saknar lyktspolare som var standard på alla E36 i Sverige!
Antingen bluffar försäljaren om att den är Sv-såld eller stämmer inte fotot!

Han kanske iofs menar att HAN har köpt den i Sverige av förra ägaren - en definitionsfråga!?

Mvh
-RW-
jag har vart med om att sett en bil på annons, har åkt för att ta en närmare titt på bilen men det har inte varit samma bil. Den som var på bilen var Shadowline och med tonade rutor. Den som jag tittade på var var inte shadowline och inga tonade rutor.
Killen förklarade med att han inte hade nån bild på sin bil, så han tog en annan bild som liknade hans bil(hade samma fälgar!!!!)sjukt.

MVH
Running Wild
----------------------------
Länk
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Plåten tillhör iaf en BMW 320iA.. verkar konstigt det du skriver... säger som de andra..ring ägaren o gör me han
han/hon .. mvh Daniel

----------------------------
Finns på icq: 60288954

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
Visa användare
115
TG_Rossi
BMW 318is 16v -90
Är inte intresserad av bilen. Tyckte bara att det såg lite skumt ut!!
Bilen som är på bilden är importerad 020319 och ägs av Kjellströms bil i kvänum AB sedan import.

/Bimmerman
Gr
624
Greger
535 -89
518i -87
...är inte sv-såld en förkortning för svårsåld.. ;o).........
835
Pär:an
BMW 530e iPerformance M-Sport -18
Tycker mig känna igen honom som annonserar ut den bilen på blocket, det är troligen han som haft minst en miljard köpes annonser: "BMW köpes defekt eller långmil, obs privat!" och sen annoserat ut dom på BMWPOWER, E-mail i stil med "dangelos@hotmail.com" och kallar sig för ANTON. Och han har alltid en intressant förklaring till varför han måste sälja den. Har kanske gett upp annonseringen här och förflyttat sig till blocket... Hehe

(Kan förvisso vara en annan och ärlig person som ska sälja denna bumse...)
Tycker som RW. När jag köpte min så var faktiskt bilder tagen från BMW Sverige hemsida. Tog mig ett tag att fatta för bilen såg nästan ut som min (reg skylten var suddad) Fast i mitt fall var det ju bara bra, bilen på bilden hade inte kromade avgasrör som den riktiga hade. Så det kan ju vara bättre bil i verkligheten än på bilden oxå.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.