AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
899

Vill köpa sportfilter

Men jag vet it vad jag ska köpa vilken model det finns så mycket o välja för, och samma sak jag vill inte läga ut så mycket, vad tycker ni man ska köpa?

jag har en 325ic 93
kamber
K&N e bra!
kan du någon adresse på internet? om det?
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Länk
lär vara bra också. Speciellt deras twister.

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
För övrigt så har Länk K&N, om jag inte missminner mig.
CDA BOX är tydligen mycket bättre! Men jag vet själv inget om den så om någon kunde berätta...=)

/Manray/
DjNightflight
Köpte ett på NFS. Är jäkligt nöjd och det fungerar bra!!

DjNightflight
Har hört lite rykten om att K&N inte är så himla bra,att dom inte gör så stor skillnad i mot de vanliga orginalet...har själv greencotton-filter,är jäkligt nöjd med det...!
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Köp JR filtret på www.nfs.nu kostar ungefär 550:-. Har den på min bil. låter hur gott som helst!!! Rekommnderar den starkt! mvh Daniel

----------------------------
Finns på icq: 60288954

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
sc
637
schumi
e30 318is -90
är det nån av er som har bytt till sportfilter som har undersökt ifall ni fått någon effektökning?

man kan tex mäta 70-140 på fyran innan man sätter i filtret och sedan mäta samma sak efteråt.

jag har en 318is och jag har hört att sportfilter ska ge mycket pulver i just denna modell, därav är jag nyfiken.
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
schumi: Glöm det där med "mycket pulver". Några extra HK bör du heller inte räkna med. Kanske kan du uppleva en något kvickare gasrespons, men knappast något annat.
Jag har gått in på Länk me hur fan ser man priserna vart helt galen juu, jag skulle beställa men det går ej, kan inte hitta knappen där man trycker beställ eller läg till korgen för respektive filter :(
är det någon som har provat greencotton twister? är den bra eller?
är det något som vet något om greencotton direct air eller twin coin ellr twieter , jag vill köpa men vill ha lite mer information, kanske något som har provat?
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Power_Billy: Använd "Sök inlägg" så hittar du säkert en massa!
gagg
heeej.. jag hade green cotton direct air på min 325 från 92.. duuunder ljud.. men jag krasha ju min bil typ 20mil efter att filtret åkte i.. nån som vill köpa?? kostade 1300 nytt.. ska ha typ 600 för det... de e bara maila mig på capoveira@chocofan.com finns i uppsala.. kom o hämta eller så kan jag skicka spelar ingen roll
gagg
aha såg att du ville ha lite info..
fakta från bildeslimporten som jag köpte från:
marknadens främsta inom luftfilter som ska ge lite hästar också..

personligt: ger nog inte så mycke hästkrafter, kändes som bilen blev lite piggare iaf... ljudet ju ett helt annat... o de är väl de man e ute efter i första hand antar jag, de man måste göra är att bygga en avskärming precis som med dom flesta öppna filtren då bilen i princip blir slöare då de blir för varmt från motorn...

billy.. nåt mer du undrar eller vill köpa maila mig så svara jag... capoveira@chocofan.com
BM
114
BMW slöarton
325iM Cab -94
BMC dubbelkoniskt filter ger gött ljud ialla fall

Its not what you got.its how you use it
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.