|
|
|
|---|---|
|
Jaha så har man skaffat BMW. En fin 325i Coupé -92:a Bimmerman tjatade på mig att skulle jag skaffa ny bil så skulle jag kolla på bmw 3 serien. Jo jo tänkte jag vist 3 serien e ju mycket snygg men den e ju så j##la dyr att äga. Tiden gick och så kollade jag runt lite på skoj vad försäkring, delar mm.mm skulle gå loss på. Men va f#n den var ju inte så dy att äga :) Bimmerman hittade ett gott ex här på börsen, Vi åkte ner o kollade, Och åkte hem ...... med den nya pärlan :) Visst det e ju lite fix som behövs för att jag ska vara nöjd men ohhh vad skön den e att köra. Men ok jag har hafft bilen i ca 1 vecka nu så fram till nästa sommar e den en PÄRLA MIN EGNA LILLA BMW........ MVH Kenta | |
|
Grattis till din nya Bmw...hoppas du kommer bli nöjd me den,är din första va? men om man äger en bmw brukar man ju vara nöjd....:) Välkommen till bmwpower förresten!! |
|
|
Grattis!! hoppas du får de lika trevligt som jag har me min!! Länk |
|
|
Grattis till köpet!!! mvh Daniel ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Grattis till nya bilen! Du kommer nog att märka att denna site är "ovärdelig" när du har funderingar eller problem av större eller mindre art, så länge det rör din bil då förståss! Mvh |
|
|
Grattis och varmt välkommen! :) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Hehe, så du har sålt gsi:n... Grattis till nya pärlan!! |
|
|
Tack till alla trevliga välkommnande..:) Njaa Bimmerman hjälpe mycket men missade en del. Läkage cervo anslutningen till växeln. Läkage ev, hydral kopplingen. Ni som har haft bmw 3 serien är det hära ett vanligt fel eller ? Har jag bara hittat ett dåligt ex. ? Bilder på pärlan kommer. Denna bil är det Länk MVH Kenta |
|
|
Läkagen var inte menat att det var du som missade. Missade en mening :) Jaha Bimmerman e begraven..... Vaffu dårå.. :) MVH Kenta |
|
|
Grattis Kenta! =) Ja visst e det så att en BMW inte är så dyr att äga. Det e bara en gammal myt som många Svennsons tror. När jag säger till folk att en BMW inte är dyrare att äga än en Volvo så tror de en inte... jaja... Svenska avundsjukan... :-) Grattis en gång till! =) Mvh Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.