|
|
|
|---|---|
| någon som vet om det går montera på armstöd på 525:or som inte har det? var kan man få tag i beg. i så fall? | |
|
Hört rykten om att V***O 850 har armstöd som passar rakt på. Letade själv till min 525 förut men han sälja den innan. Automat är bekvämt |
|
-RW- |
Surre77// Här har de begagnade armstöd till E34, som du kan köpa för en billig peng.... Länk MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
| -RW- ...var i helgoland hittar du de armstöden??? Vilken jvla skitsida, man söker på ngt litet så som ja va faan va som... o upp kommer en hel jävla bil...ska det va så??? | |
-RW- |
Svante// jag var där för några da'r sedan och såg just en 525;a med armstöd (dubbla fällbara). Så om du är intresserad kan du ringa och beställa de. Annars kan du söka efter billiga reservdelar över hela Sverige på denna länk Länk MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
-RW- |
Svante// jag var där för några da'r sedan och såg just en 525;a med armstöd (dubbla fällbara). Så om du är intresserad kan du ringa och beställa de. Annars kan du söka efter billiga reservdelar över hela Sverige på denna länk Länk MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
| Ok, tack för tipsen. Då går det alltså montera på armstöd, men vad är det för fästen? ska man borra hål i plasten då eller? | |
| Surre77> Det finns färdiga hål, iaf på min. Innanför listen så att säga. | |
|
Hur mycket får man betala för ett par? Mvh PH |
|
-RW- |
kanske 250:- begagnad för båda. MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
| Tack för tipsen!! bara att handla då :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.