|
|
|
|---|---|
Dahlin |
Hej, jag är precis på väg att bli BMW ägare för första gången i livet. Har haft Audi o Mercedes tidigare. Min fråga: Jag har en M5 -99a på en trailer mot Sverige i skrivande stund, har ringt och kollat upp försäkringar o de är minst sagt svindyrt. Nån som har ett bra försäkringsbolag, eller vet något sätt att få ner premien? Mycket tacksam för svar. M.v.h / Dahlin |
|
LF har fungerat bra för mig. MEd bla hemförsäkring mm hos dom blir det bra rabatter. Asken |
|
|
Annars kan du kolla med Zurich. www.zurich.se |
|
Morten B |
Hei Dahlin, Folksam kunne gi meg best pris på min M5 -99, de har lavere priser om du også tegner medlemskap i OKQ8 (gratis). Ellers kan du kontakte Nordnet, som er försäkringsmäklare på 08 506 330 00 eller www.teletrade.se/forsakring/ mvh Morten B |
|
If klart billigast för mig. Har kontakter där som eventuellt man hjälpa dig. Hör av dig om intresse finns. Mvh Anders M-POWER!!!!!!!!! |
|
Dahlin |
Hej Anders, Jag är helt klart intresserad. Ska o titta på bilen kl. 14 idag, ser den bra ut skickar jag den på ett M-test o sen blir det affär. Jag bor i Sthlm, o är 28 år.. det billigaste jag hittat hitills är TrygHansa på 15000:- per år.. Samma som jag har på Mercan nu, men det känns lite mycket.. Skriver till dig så fort jag vet om det blir affär. Tack alla som skrivit svar!! //Emil Dahlin |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.