|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kolla så han fixar AC bara! Det är riktigt dyrt om du har otur. Personligen tycker jag 85 låter dyrt men jag har ju inte sett bilen. Lycka till! Automat är bekvämt |
|
|
Jepp.. han fixxar acn, han kollade me förra ägaren som tydlingen var en bekant till honom och han hade bytt ut både kompressor och kondensor för 8000:- nyligen.. antagligen blev gasen inte påfyll eftersom bilen såldes direkt skulle jag tro.. jag har också fått honom att fixxa bromssensor osv .. så jag känner mig ganska nöjd.. nu får jag ändå en fullt fungerande bil i fint skick för dom pengarna.. sen väger jag in lite att min mr2 verkar vara ganska svårsåld, så jag är ändå glad att byta typ.. dock kommer jag köra in den till en bekant på förnedrade bil så får han kolla över den.. så man kan fixxa nått innan det går åt helvete på riktigt om i fall att det ändå skulle vara något fel på den.. men tack för alla svar alla.. trevligt att folk hjälper till.. |
|
|
Jag skulle inte lita fullt på att "förra ägaren var en bekant och han skulle ha bytt det och det...". Kör in och kontrollera grejerna INNAN du gör upp ett köp. Tycker jag. Lycka till och hoppas det går bra med allt! Mvh Anders S. |
|
|
Om kondenssor och kompressor är bytt nyligen och gasen är slut nu betyder det med största sannolikhet att den läcker gas! Vem kostar på allt det där utan att se till så den funkar? Den funkade nog ett tag men nu har den läckt ut tillräckligt för att den inte ska gå igång. Ta den till en AC montör och provtryck! Automat är bekvämt |
|
-RW- |
När jag köpte min 535 så var AC:n trasig, den jag köpte bilen av sa det inte var nåt större fel, förutom att jag skulle fylla på gas för 700:-, när jag väl lämnade in den så vissade sig att det var hål på nåt ställe. hela kalaset gick på 8000:- MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.