|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att byta till en 528 och undrar vad man kan begära för min nuvarande 328 som är i toppskick! Kolla länk för mera info! Länk Mvh Tobbe | |
|
Lite frågor: - Hur långt har bilen gått? - När gjorde senaste service och vilken service var det som gjordes? - Besiktning? - Reparationer? - Stereo? I allmänhet ser bilen väldigt fin ut och har det mesta som krävs av en för att göra den lättsåld, förutom färddatorn. Jens |
|
|
Ja inväntar simonens oundvikliga kommentar om schiin. Tobbe ja skulle tro at din bil e värd ungefär 140 000:- ja sålde min 323 Coupe -97:a för några månader sedan för 120 K. och din har ju sportstolar med. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
Jag tror inte schiin är nåt problem i det här fallet, halvmocka slår nog högre! Väntar med prisuppskattning till jag vet lite mer. Fick 120' för min för tre veckor sen. Jens |
|
|
*Bilen är nybesiktigad, utan anm. *Inspektion 1 gjord i sommras + byte bromsar *Har gått 12000mil *Betalt vägskatten nu i veckan. *Blaupunkt Cd/radio med 6st org högtalare. *Sommardäck på 17" *Vinterdäck på 16" ///Tobbe |
|
|
Det kan ta tid att hitta en köpare till en e36 i den "övre" prisklassen men när du väl gör det så ska du nog få 130'-140'. Jens |
|
|
Jävligt snygg bil! ca 130' borde inte va några större problem...även utan SCHINN hehe //Marin |
|
|
wendtan, ska undvika att beröra stolens material utan göra en värdering utifrån givna förutsättningar. Min prognos är 125-135'. Vill samtidigt passa på att önska dig lycka till med din försäljning. /Simon |
|
|
Tack för eran hjälp!! Mvh Tobbe |
|
| Har ni vägt in att det är en import? | |
|
Att det är en import är väl det normala skulle jag tro. Det har importerats så många begBMW att de styr prisbilden även för svensksålda i hög grad nu. Har inga belägg för detta, men i längden är det svårt för BMWhandeln att ha priser som skiljer sig allt för mycket ifrån priset på privatimporterade bilar. /Simon |
|
| Jag tror strax under 130' kanske tom ännu lägre just nu. Efterfrågan på e36or har ju sjunkigt ganska drastiskt. Men med lite kämpande är nog itne 125-130 omöjligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.