|
|
|
|---|---|
|
Lite dum fråga kanske men ställer den ändå. Har precis bytt till vinterhjulen ;(, vad gäller om dessa blir stulna från garaget? Är det skillnad på om jag förvarar dom i mitt garage eller hos släkting? Blir det hemförsäkringen eller bilförsäkringen som i så fall står för skyddet vid ev. stöld eller skada? Kan jag räkna med lägre skydd beroende på vilken försäkring som i så fall gäller. Ett alternativ som jag funderade på var att förvara puckarna nere hos gummigubben som enligt uppgift hade bra försäkring på grejerna. Många frågor, men hoppas ni förstår frågetecknen i resonemanget. Mvh Anders S. | |
|
Rättning! "Har precis bytt till vinterhjulen ;(, vad gäller om SOMMARHJULEN blir stulna från garaget?" Mvh Anders S. |
|
|
Ingen? Kan man lugnt förvara dom vart som helst och vara lugn på att försäkringen täcker ev. stöld? Mvh Anders S. |
|
|
Varför inte kolla med ditt försäkringsbolag? Troligen är det hemförsäkringen som blir aktuell! Mvh |
|
|
Får nog göra det, tänkte mest om någon visste på rak arm eller hade något klokt att komma med. Ringer väl FB då, "du är nu nummer 57 i turordningen..." :)) Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.