|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet var jag kan få tag på en svenskspråkig instruktionsbok till min frus BMW 316 i 1989 med M40 motor? Även annan litteratur är intressant bara det är utförligare än HAYNES. Annan litteratur än instruktionsbok kan vara skriven på tyska eller engelska. Tacksam för tips . Kjell T | |
"John Drake" |
"Insruktionsboken" lär knappast vara utförligare än Haynes..... John Drake.... |
Cabrio |
en instruktionsbok köper du hos en bmw återförsäljare du får en ny för 100 spänn. |
|
Jag har frågat efter instruktionsbok hos en mindre BMW återförsäljare, men de lyckades inte få fram någon och frågade då på BMW i Solna när jag var där. Till svar fick jag att de inte finns till så gammal bil. vad beträffar Haýnes bok till E30 så anser jag att den är så gott som värdelös, jag har en. Till äldre modeller kan Haynes vara utförligare i vissa fall. En instruktionsbok finns på ett främmande språk och där finns en del information som man hekllre skulle läsa på svenska. Kjell T |
|
"John Drake" |
Kjell T: Vad är det för uppgift/er du söker efter i Instruktionsboken....? John Drake.... |
|
Instruktionsbok vill jag ha tag på för att min fru skall kunna studera lite om bilen, det är egentligen hennes bil. Jag hoppas klara mig utan instruktionsbok, kanske delvis tack vare mina 35 år inom branschen. Kjell T |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.