AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.385

Motorjournalen nedläggningshotat.

Sida 2 av 2
ol
790
ollen
MB E300 cab -20
Harri: Håller helt med dig! Pinsamt var det.
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Kristian: Ja Top Gear har VERKLIGEN tappat stinget sedan Tiff och Jeremy slutat. Fortfarande bättre än trafikmagasinet iaf ;-)

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
Visa användare
259
harri
528i Touring-99
Visst har MJ sina stunder,men programmet skulle må bra om Sundfeldt tonades ned inte så lite.

Harri Nikander, din koskenkorva i etern
Top Gear körde igång en ny omgång i söndags. Tyvärr utan Vicki och Tiff, men Jeremy Clarkson är tillbaka. För våldsamma körningar har de anlitat en tävlingsförare som tydligen ville vara anonym.
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Hörde (mycket vaga) rykten om att det är gamle Nigel Mansel som extraknäcker lite...

/Kristian BMWCS #5062

------------------------------
Länk
Perkka
Såg ni MJ för ganska länge sedan, när Tiff gjorde 720-is med en sprillans TVR? Lr om d stavas TWR, äh int f*n vet jag.. Men nå så grymt snyggt gjort.. I samma inslag gjorde ju den där gubben fräna handbromsvändningar med e Ford Ficus, hehe.. D va ju på nån flygplats lr nåt i Staterna..

Mvh Per

If everything seems under control, you`re just not going fast enough!
Harri och Ollen. Jag färstår att Traffikmagasinet är mer i er smak. Hade inte dem något om spark här om veckan? Visst är spark mycket mer spännande än JAS....

Alvarligt: Motorjournalen slår knock på Traffikmagasinet i samma klass som om Tyson skulle knocka Jonas Gardell! Utan den så har inte vi i Sverige någon motorprogram alls! För Traffikmagasiner sorterar ju mer i samma kategori som Bingolotto och inte traffik magasin som namnet hävdar!
Harri, Ollen: Sök bara efter inläggen om Motourjournallen här på forumet för att se hur mycket vi andra upskattar programmet!

Jag ska faktisk kolla up email adressen till nån här på forumet som jag vet jobbar på TV5 och borde ha koll på detta. Jag tvivlar att TV5 skulle lägga ner en så bra program!
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Efter e-mail kontakt med tittar service på kanal5. Har jag fått meddelandet att MJ, INTE ska försvinna från rutan!
sl
370
sleeperix
E34 M5 -93
E36 328 -96
Detta är vad jag fick från Kanal 5.

Nej, vi ska inte lägga ner motorjournalen.
Med vänlig hälsning
Karin
Tittarservice
Kanal 5
fick jag oxå..

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Perkka
Puh, vilken lättnad.. *pust*

If everything seems under control, you`re just not going fast enough!
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Låter som Karin på tittarservice har komponerat ett standardsvar. Fick ett jag med.

/Kristian BMWCS #5062

------------------------------
Länk
Mi
542
Micke R
328i -98
Jag talade igår med en insatt källa på Kanal 5 och det är inte så att Kanal 5 tröttnat på prograidén eller så. Man har bara inte fattat ett beslut inför kommande säsong än...
MJ har en trogen, ganska stor, men smal publik. Reklamutrymmet är därför inte direkt omöjligt att sälja.

Med andra ord finns det en god chans att MJ återkommer i vår. Om inte i 5:an så kanske i trean eller någon annan kanal?

Mvh / Micke R
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.