|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Någon som kan rekomendera bra takräcke till E39 utan rails till överkomligt pris. Vad kostar orginal ? Är de bra / tysta eller ska man köpa ngt annat ? Tacksam för tips ... /Bson | |
|
Original takräcke är ok, kostade 1545 spänn för ett år sen. Fördelen med detta är att det passar perfekt i de fästen som finns på bilen. Jag köpte även skid/snowboard-hållare som då kostade ytterligare 975 spänn och kan ta två snowboards och två par skidor samtidigt. Tyvärr är skidhållarna i plastigaste laget /Micke |
|
|
Köp orginal passar perfekt som Micke säger 1545:- på BMW Group i Solna. Finns dessutom en massa tillbehör som bara är att sätte fast i aluminium profilen. Mvh Sleeperix |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag köpte ett beg orginal av en kompis,(1000 spänn) var använt 3 ggr. Passar mycket bra, men vem som tillverkat det vet jag ej ,kan ju lika gärna vara ett Thule tex. Om du är medlem i BMWCS så kan du i morgon handla biltillbehör/delar hos BMW Solna med ca 20% rabatt enligt vad jag hört. MVH Hasso Länk |
| Har köpt Thule (på Micro) till E46 och E34 och räcket har passat bra till bägge. Om du är som jag = byter bil allt för ofta kan Thule vara bra eftersom du bara behöver byta fötter för ung 350:- är du byter bil. Själva räcket är samma för alla bilar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.