|
|
|
|---|---|
frågvis |
någon som vet var man kan köpa billiga kvalitetsdäck? en svår kombination kanske :) |
|
Länk Mvh |
|
|
Gummihuset har väl hyfsade priser. Dock har det diskuterats om dessa verkligen är av "A-kvalité" eller inte.... Mvh Anders S. |
|
frågvis |
tack för hjälpen ska nog hitta billiga bra däck nu trots allt *ler* |
|
En liten fundering bara....har hört att vissa bilfirmor vägrar montera däck som beställts från Gummihuset pga dålig kvalitet. Hur kommer det sig? Hakkapelitta som Hakkapelitta...det är väl ändå Hakkapelita som gör däcken och hur kan det då vara dålig kvalitet?? //Rallegol |
|
|
Ralle7: Kan vara så att Gummihuset köper in andrasorteringar, dvs. däck som inte klarat kvalitetstesten, eller som kanske bara har skönhetsfel. Dessa däck brukar i vanliga fall säljas till länder med sämre ekonomi, ryssland, baltikum, etc. Observera att detta ENDAST ÄR SPEKULATIONER, har inga belägg för något av ovanstående. Kanske kan någon upplysa mig? Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Jag har köpt både sommar & vinterdäck av Gummihuset till min vardagsbil Sommar däcken (Uniroyal Rainsport) har funkat bra. Vinterdäcken däremot höll på att kosta mig & flickvännen livet på vägen hem från fjällen i vintras, bilen betedde sig som en disktrasa vid panikbromsning på torr asfalt, jävligt läskigt. Handlar inte där igen... /K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.