|
|
|
|---|---|
|
Verkar som 318 är rätt svårsålda bilar eller har jag fel? //Valde de enda rätta som första bil, nämnligen BMW :) | |
| Beror på vad det är för 318 och vad det är för modellserie. Det är nog enklare att sälja en 318 i E46 med mycket utrustning än en snikutrustad 318 i E36. En 318 is E30 däremot betingar ett ganska högt pris och en 318 i E30 är nog inte omöjlig att sälja. | |
| Det jag menar med 318 is E30 är självklart 16-ventilaren från 90-91. | |
|
Alla bilar är svårsålda om man inte sätter "rätt pris". Rätt pris = det någon är villig att betala. Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Allt är svårsålt med fel pris! Om vi pratar om E36 så har de flesta ägare en alltför optimistisk bild av vad deras bilar är värda. E36 har rasat rätt rejält det senaste året. Sedan är det stor skillnad mellan vad vissa begär i annonser och det verkliga priset som sedan betalas vid försäljningen. Mvh |
|
|
Johan B: hehehe :DD Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Jag vann! :o))) Skrämmande lika formulerat! Har vi varit inne på denna sida för ofta? ;o) Mvh |
|
| Johan: Jo det blir ett antal timmar om dagen + tung abstinens när sidan inte funkar ;-) Men det där med den snarlika formuleringen var ganska kul! Det är inte så att du apterat en trojan i min dator och sitter och styr mitt tangentbord? ;-DD | |
-RW- |
man ska inte heller ge bort bilen, bara för att import av diverse bilar har förstört marknaden. Varför har nästan varenda imp bil gått under 13000mil? |
|
Nofx16, jag styr mer än ditt tangentbord, men det vet du inte om.....! Jag har valt ut dig som provperson för ett experiment som skall bana väg för mitt världsherravälde, nämligen tankekontroll via datorskärmen! Abstinensen som du har känt när sidan har varit nere kommer från mig...;oDDD Mvh |
|
|
allt är svårsålt tills man hittar rätt köpare. Kan inte vara lättare att sälja en BMW för 250000 kr Änn en bil i 20-70000 klassen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.