|
|
|
|---|---|
|
Hej alla, den tunna plastlisten som sitter runt plastrutan bak på suffletten, har börjat lossna, jag har testat med olika lim men inte hittat nått som håller. Nån som har någon rekommendation? | |
|
Hejsan ja det är lite knepigt med den där listen då den är av plast, jag själv har fått lite släpp i hörnen och jag har använt med bra resultat Biltemas multibond det är ser ut som en silikontub men materialet är annorlunda mot silikon. Då jag har svart sufflett har jag använt svart multibond det finns en rapid och härdar snabbare jag har använt den andra icke rapid, öppnat upp listen mot tyget lite grann med en träpinne eller liten mejsel fört in denna massa något inte allt för mycket för det fyller lite och skulle det komma ut lite på tyget kan du skrapa av det och med en liten sudd med lacknafta torka bort resten men det måste göras omedelbart innan det härdar för sedan går det inte att få bort, lacknaftan löser multibond använd bara fuktad sudd torka sedan med ren ren sudd. Om du finner detta intressant får du lycka till och hoppas du fixar det multibond finns i svart vit och grå hälsningar Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.