|
|
|
|---|---|
|
Har en G21 som är blackline-ad runt rutor och svarta rails men det är lite väl mycket silver runt om grillen/njurarna tycker jag. Hade gärna haft helasvart och kanske den med 6kanter/diamanter som väl M-modellerna har. Är det klurigt att byta? Det ser ju hyfsat enkelt ut här: Någon som kan tipsa om och länka till svarta njurar 6kant eller ribbor med bra passform? /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 | |
| Lika enkelt som på filmen. Lite mer pill om du har en frontkamera, men annars som på filmen. Har du pre facelift så ser det inte exakt likadant ut med skyddet ovan och centerskruven, men tillvägagångssättet är detsamma. Jag köpte någon billigare eftermarknad med dubbla ribbor som hade fått bra recensioner avseende passformen, så det är bara att söka och kolla upp recensioner. | |
|
Har PDC-sensorer fram men inte kamera fram och det är en pre-facelift (nära skarven). /Patrik, 330e Xdrive touring -22, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
|
Ok då kanske den här videon mer liknar dina förhållanden ( väldigt lika LCI med några få nyansskillnader) I den förra videon tyckte jag han påstod att pre-LCI inte hade någon kylargardin, men så har väl aldrig varit fallet utan detta är lika på båda. |
|
| Jag funderar på att göra samma sak. Men skulle helst vilja ha originaldelar. Någon som vet vad original kostar? | |
|
Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.