|
|
|
|---|---|
|
Så blev det en G21a 330eX preLCI och det är dax att kompleteringsutrusta den. Bagagerumsmatta som följde med är 4 kantig (dvs täcker inte extrabredden vid bakre två hörnen) och den var utan upphöjda kanter. Jag söker med med upphöjda kanter och som desutom täcker ut i bakre hörnen (lite "T-formad" uppifrån sett). Vill inte har hårdplast utan lite lagom mjuk gummiaktig utan att bli sladdrig. Någon som kan tipsa om vad som funkar för mej med kraven ovan. T ex här finns ju ett gäng olika att välja mellan? Länk /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 | |
| Länk | |
|
@catch_me Det står upphöjd kant men är det bara den "lilla sömmen" på bilden som är upphöjd så är det för lågt för min smak. Lite "balja" vill jag ha om man råkar lasta in något som är lite blött - 1-2 cm hög kant vill jag ha - ha de mattor du länkar till detta? /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
|
@ Cab ok jag förstår , tänkte du kanske hittar något som faller dig i smaken, vet ej om dom har 1-2cm kanter vad det gäller bagaget. |
|
|
Hur fungerar det att öppna utrymmet under bagaget om man har t-formad matta...? Finns en anledning att originalmatten är rektangulär. |
|
|
@Ska3 Det blir såklart lite bökigare att öppna golvluckan under mattan om man har en figursydd (icke-rektangulär) matta men jag tänker mig att förvara saker som inte ska fram så ofta udner (typ verktyg, domkraft osv) men laddkabel och annat jag använder ofta tänker jag ha löst ovanpå mattan. Men jag vill ändå ha en figurydd gummimatta med förhöjda kanter och frågar igen efter tips. /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
|
Denna blev det: Länk Går att öppna luckan under men så klart lite extra tygnd med flärparna längst ut på sidorna. God passform, snabb leverans och hem till dörren. Luktade lite plast första dygnet men det avtog snabbt efter att den fick ligga ute och lufta sig. /Patrik, 330e Xdrive touring -22, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.