|
|
|
|---|---|
|
Sikken bil, den skulle man ju vilja äga! *ler* Länk Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) | |
|
Postades och diskuterades redan igår.... Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
:D Mvh / Malte |
|
|
Ok, då jag inte har fått BMWPower till att fungera riktigt och att jag inte har läst alla inlägg, det var inte meningen att dubbelposta... Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) |
|
|
stensth: NP! För övrigt så anser jag att det är en osedvanligt läcker färg! Vad jag vet så har bilen även Individual-SCHINN i samma nyans. Dumpventilerna är ett annat plus i kanten :-DDDD |
|
|
allså nån driver med nån. :) Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
| wendtan: Det är jag medveten om :-) | |
|
Det är väll inte säkert! ---------------------------------------------------------------------------- Min E30: Länk |
|
| Haha..kul ju! | |
|
Kan bara önska säljaren lycka till med sin lockande annons! /Simon |
|
|
Lite Leifi stuk! =) /Manray/ |
|
| Alltså det kostar ju 60:- att regga annonser vet dom inte om detta? Eller så är det något företag som får betala detta. | |
| Måste vara någon psykpatient. Kul iaf. :D | |
|
Hel skön annons!:-) Mvh Abbe Länk |
|
Tigerr |
Manray -- Håller med dej! Kul grej iaf! :D Tigerr |
|
någon som känner igen bilen =) Länk Länk att folk inte något bättre för sig =) |
|
|
aha.... Det kunde man inet tro att den var photoshoppad! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Jo ingen är så dum att lacka en BMW i den färgen !!!? _____________________________________________ Länk |
|
|
Edd jäbla drak.. Hahahaha.... :-)) /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.