AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
442

emblem !

Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Vad är det för emblem som sitter original fram på M535:orna ? för jag har en 535i men som är trimmad och ombyggd till en M535i/Alpina men ser orignal ut så jag tänkte ev. till sommarn klämma dit skinn-m-inredning och m-kjolpaket men ///M märket där är det lika stort bak som fram eller är det nå speciellt mindre märke som sitter i grillen ?!

----------------------------------------------
Länk
-RW-
det är olika för Grillen och Bakluckan. Den till grillen är mindre, dessutom har den klips som du kan klämma fast på grillen, tillskillnad mot bakluckan som ska limmas.

MVH
Running Wild
----------------------------
Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Okej precis vad jag trodde ! kan man köpa emblemet fram på nån stylingfirma eller är det BMW man ska vända sig till ?

Länk
-RW-
Bror min köpte sin (fram) då nån hade stulit hans. 180:- fick han betala, om jag minns rätt. Bak är något dyrare, men de finns hos många andra stylingsfirmor för billigare peng. 250:- har jag sett nånstans.

Obs! om du ska fästa fast M-emblem bak, använd dig av dubbelhäftande tejp(med bra kvalité). Det är mycket bättre än att förstöra bilen med att Limma.

MVH
Running Wild
Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Okej ! Tack för tipsen !

Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Var och beställde ett M-märke fram som är orignial på M535i på BMW i Umeå i veckan , 320:- kostade det ! vart i hela friden beställde han sitt ?!

Länk
-RW-
oj, det var dyrt. Han (E34) beställde sitt från BMW i karlstad. Men det kanske är dyrare till E28:an. Samtidigt så kan de ha blivit dyrare, det var ett tag sen.....;

MVH
Running Wild
Länk
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Okej !

ja inte för det spelar så himla stor roll !

Länk
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
www.nfs.nu har M emblem, framme har clips och bakre är självhäftande.
Köpte mitt ///M5 eblem till fronten hos BMW för 280kr
Eblemet bak ///M kostade 180kr och 5an kostad 77kr..

Bengan
Det var clips fram o självhäftande bak.
Bak så var ///M märket för sig och 5:an för sig.

bengan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.