AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.100

Vad trött jag blir, stulna fälgar

clr
Kom ut till MB:n i fredags för att upptäcka att någon tyckte om mina fälgar väldigt mycket, så han/hon hade helt enkelt "tagit över dom".
Bilen låg på att par träpallar och av mina AMG 18" såg jag inte ett spår, satt 255/40 -18 Pirelli däck på dom, nu får man åka runt med 16" orginal fälgar, inte så kul :(
Man kanske ska kolla i stulna(gula) tidningen och köpa tillbaks dom.

st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
hmmmm var hände detta?
Visa användare
498
Uhlmann
328iA Touring -96
behindertengerecht
tråkigt men sant.. fick själv bilen slaktad i augusti o självklart stod den oxå på backen utan hjul.. undra vad jag skulle göra om jag fick syn på fälgarna här i stan?

MVH
Running Wild
----------------------------
Länk
clr
Det hände i Sthlm (flerbilsgarage) med kamerabevakning och larmad bil med fälglås (ingen går fri).
Tydligen har inte Parkeringbolaget tillstånd att spela in övervakningen utan det sitter folk och tittar "live", kruxet är att kameran är endast riktad mot entrén/porten så min bil syns inte.
Var idag och kollade på nya fälgar, hmmmm O-Z
Vi får se hur mycket försäkringen täcker :(

Ja, man lder ju med dig... det är för jäkla tråkigt när folk inte kan respektera andras saker...
-RW-
Jag kan med erfarenhet säga att fälglås larm och startspärr inte hjälper ngt,kompisen hade allt det där + att han hade sina spec verktyg inne i lägenheten och dom tog bilen ändå,rattlås startlåset bortplockat,rattstången helt sne och hjulen borta förklare det om du kan. Sen vet man ju här på forumet att folk har blivit av med både det ena och andra...

850 Jaa sån är jag
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.