|
|
|
|---|---|
| Hej på min 740d 2010 så har jag skärmar bak och av någon anledning så spelar den inte upp dvd filmer som är köpta i sverige (original Dvd-video ) men fram går hur bra som helst. Och även fast jag spelar upp den fram så kam jag inte få till att bakskärmarna spelar upp samma dvd. När jag sätter in skivan bak så kommer det nått i stil med okänd kod. Båda är på Area 2 men går ändå inte?! Tacksam för alla svar! | |
|
Har för mig att det finns nån inställning i iDrive som styr vad man kan eller inte kan göra från anläggningen där bak. Men är osäker på vad exakt och om det påverkar vad som visas och var. Tror inte det har nån betydelse vilken region det är för ditt fel. Bilen ska väl ha region 2 på all enheter. Det kan ju vara så att spelaren där bak gett upp... Dom används ju inte så frekvent misstänker jag så det är väl inte otroligt att en 15 år gammal spelare inte längre fungerar felfritt. Jag har problem med att vissa skivor som spelar i baksätet inte går vidare till "lager 2" på skivan och att man alltså inte kan se hela filmen från läsaren bak men det fungerar klockrent i den främre CD/DVD-växlaren. Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.