|
|
|
|---|---|
|
Hej Undrar lite bara hur mycket en bmw 520i - 1995 som gått ca 5500 mil kan vara värd. | |
|
Det ligger en jämförbar på Blocket för 120 kkr. Den ser imponerande välbevarad ut. Länk |
|
| Ja den ser fin ut men har varit utannonserad den 2024-03-19 för 45000 kronor. Rätt mysko. | |
|
45' är nog närmare sanningen...inte direkt en entusiast bil. Milen på en bil har mindre betydelse (kan tom var en nackdel om den stått för mycket). Skicket är det som framförallt är intressant. |
|
|
45' låter ju lite väl billigt om den verkligen bara gått 5500 mil och är i ett skick därefter. Händer ju ibland att sådana bilar säljs av någon som inte har koll på värdet. Tycker annars att ratten verkar väldigt sliten för att ha gått så få mil. Ser ut ungefär som min gamla ratt jag kasserade efter 25000 mil. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
En 520-89 under 10.000 mil i Tyskland begärdes det 11.000 Euro 2022 ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
HMC298 har varit ute flera gånger på facebook och är uppsminkad. Såg inte rolig ut med diverse rost på dörrar etc. Kontrolleras noggrant och priset är skyhögt. Miltalet är oväsentligt när skicket inte är i närheten av vad miltalet indikerar. Rätt pris är svårt att säga utan noggrann kontroll. Men 119tkr är fel. Mvh Stephan |
|
| Med andra ord så är det bättre att hålla sig borta från en sådan bil. Synd den är ju onekligen fin men stämmer det som "Stephan735i" skriver. Miltalet tycks stämma, vart inne på biluppgifter.se och där kunde man följa bilens historik från ny till nu och enligt besiktningsprotokollen så såg miltalen ok ut men man kan kanske inte vara helt 100. "Stephan" kan man få länk till facebookssidan? "W2k" glömde skriva att det är den bilen du länkade till som jag menade hela tiden. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.