|
|
|
|---|---|
tompanesse |
Då jag varken är nått vidare på varken eng, eller tys. så hoppas jag det finns någon vänlig själ som kan skriva ner eller mejla mig en lista på vad dom olika meddelandena betyder på svensk. Jag kommer va evigt tacksam |
|
Det är ganska många olika meddelanden CC lämnar så en instruktionsbok på svenska skulle du behöva. Köp en på BMW (150 kr) eller åk till skroten och kolla i bilarna som står på skrotgården. Hittade själv en toppenfin instruktionsbok till min förra E28 på en skrot. Fick den gratis tillochmed. Senast när jag kollade så fanns det en 730i skrotad med instruktionsbok och allt i handskfacket (Redox Bilfarm i Skepplanda). ______________________________ Mvh Tomas 735iA -88 Länk |
|
tompanesse |
Jag har kollat alla som hade E32or på bildelsbasen å inte ett napp än(shit) |
|
Att söka på bildelsbasen är kanske inte rätt tilvägagångssätt. Åk istället till den skotgården som ligger närmast dig och be att få gå runt på gården och kolla. Själv bor jag i Göteborg och där finns det väldigt många bilskrotar där. ______________________________ Mvh Tomas 735iA -88 Länk |
|
|
Sorgligt är ju att nu för tiden så får man inte gå ut på skrotarna och titta själv. De fåtalet som tillåter detta är ju fortfarande ett alternativ. Kanske bara är ett Stockholms problem. Pga. alla som inte betalar eller förstör mer än den del de köper vid demontage. TR på Tyresö i Stockholm tillåter dock självdemontage. Någon som känner till några fler ? Skulle nog köpt en ny bok hos BMW. Köpte min för ett ½-år sen och gav då 110:-. De hade då bara böcker till 93/94 kvar på huvudlagret. Mvh.Patric |
|
| När jag köpte instruktionsbok till min förra 735i fanns det bara svartvita kopior på -93/-94 års modeller kvar. Detta var allt som fanns att få tag i, allt annat är slutsålt. | |
tompanesse |
Skiljer det så mycket på boken från 91 mot 93/94 då? |
| Nej, du kan lugnt köpa den med stor belåtenhet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.