|
|
|
|---|---|
|
Motorn går runt men startar inte upp, möjligen svagt batteri, så detta är utbytt mot nytt original. Har inte registrerat batteriet. Kan det vara startspärren som gått in, om, hur löses detta. Har prövat olika nycklar, låst låst upp, ingen skillnad. Tacksam för hjälp! Anders EAS | |
|
Välkommen! :) Startspärren är - nog - boven. Om (märkes?)verkstad är alternativet för återställning - du har inte någon kompis med utrustning? - kontakta Ola, Länk Han kanske har något förslag på utrustning, som löser problemet billigare och som du kan ha glädje av i många andra senare sammanhang. /Lennart |
|
| Tack Lennart, jag kollar länken. | |
|
Kontakt etablerad! Jag är också inne på startspärr men jag hör om väldigt lite fall av detta efter F10/F11 i modelllinan. Men första steget är ju att få fram en felkod. För en f39 blir en MHD Universal Wifi Länk tillsammans med Ista utmärkt. Mvh Ola Min webshop: Länk Mina bilar: Länk |
|
|
Ja, jag var väl lite för snabb där. Men bra att ni har kontakt i a f! :) /Lennart |
|
|
Tack för hjälpen, beställt enligt Olas rekommendation, kommer troligen åter när jag fått fram felkoderna. Hade Anders EAS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.