|
|
|
|---|---|
|
Suck... höger elhiss började låta illa som fan när man skickade upp å ner rutan, å idag gav den upp helt! i nerskickat läge... :( händig som man är så plockade jag loss dörrsidan och det var vajern som hade gått av! vad jag har förstått så är det endast en (1) vajer till varje ruta? ett av glidlagrena eller vad man ska kalla dom har kärvat ihop, så tillslut har vajern gått av, jag har iallafall plockat ur motorn och "skenorna" som rutan skjuts upp med. kan man köpa endast vajern på bmw? för i mitt öga ser det ut som att det endast är 1vajer.. eller kan man hitta ngt sånt på mekonomen? Mvh Martin | |
| Du kan nog glömma något annat alternativ än att köpa original. Det betyder dock inte, att det behöver bli ockerdyrt. Många BMW delar kan faktiskt ha humana priser. | |
|
ringde till bmw idag... observera att det ENDAST är vajern som är av.... jag får köpa ett helt komplett kitt! med skenor, motor å hela kongkarongen! 2300:- vill dom ha fyyyyy f-n säger jag bara.. inte en chans! :) ska iväg och köpa 2M 1.5mm vajer och några vajerstopp idag, kostar under Hundringen. ska se om jag får tag i nån Digitalkamera, så kan jag lägga upp det under "mekartips" |
|
| -bra priser hos BMW gällde alltså inte dessa bitar... | |
|
var å handlade 5m stålwire, och 2st "wirestoppar" det borde räcka, kostade 57kr sammanlagt :) problemet på min lokala bmw-ockrare var ju att man inte kunde köpa wiren lös... känns ju aningen meningslöst att köpa ny motor och glidskenor när motorn som sitter i nu orkade dra av 1,2mm stålwire =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.